czwartek, 16 maja 2013

wycieczka do Warszawy



1 dzień
O 6 rano  wyjechaliśmy z Katowic. W autokarze siedziałem z Sebastianem. Po drodze obserwowaliśmy  widoki za oknem. Wypatrywaliśmy zwierząt na łąkach i w lasach. Widzieliśmy : jelenie, sarny, bażanty, zające i dziki.
Dotarliśmy do Warszawy. Od razu poszliśmy do parku i karmiliśmy sikorki.
Zobaczyliśmy wiewiórki, sarny i pawie, a w rzece pływały : karpie, lustrzenie i sazany.
Potem  pojechaliśmy do hotelu, gdzie zjedliśmy kolację i zakwaterowaliśmy się w pokojach.

2 dzień
Rano, po śniadaniu pojechaliśmy zobaczyć Grób Nieznanego Żołnierza. Przy grobie stało 2 żołnierzy i pomyślałem, że ich praca jest trudna, bo nawet nie mogą się podrapać, jak ich coś swędzi.

3 dzień 
Trzeciego dnia zwiedzaliśmy Centrum Nauki Kopernik. Wszystko mi się tam  bardzo  podobało i chciałbym  pojechać tam  jeszcze raz. W drodze powrotnej widzieliśmy znowu wiele  zwierząt.
To  była super wycieczka !

Staś Doniec




Wycieczka Do Warszawy
 W dniu 23.04.13 pojechałam z moją klasą i klasą 2 a i 2 y na wycieczkę do Warszawy. Już odkąd przyjechaliśmy do Warszaw, zaczęliśmy zwiedzać. Najpierw zwiedziliśmy Park -Łazienki Królewskie. W tej zacisznej okolicy żyje mnóstwo oswojonych zwierząt. Widzieliśmy sarnę, sikorki, które siadały nam na rękach i pawie, które biegały po placu. Widzieliśmy również Pałac na Wodzie. Potem zjedliśmy obiad w restauracji i pojechaliśmy do Pałacu Kultury i Nauki. Szybką windą wjechaliśmy na 30 piętro, by podziwiać Warszawę z lotu ptaka. Następnie pojechaliśmy do naszego hotelu, gdzie zjedliśmy kolację i poszliśmy spać. Nazajutrz zjedliśmy śniadanie w postaci szwedzkiego stołu i pojechaliśmy zwiedzać Zamek Królewski. Gdy weszliśmy do środka, prawie padliśmy z zachwytu. Zwiedziliśmy wszystkie pokoje i sale oprócz łazienki i kuchni. W zamku było dużo złota, obrazów i luster. Zwiedziliśmy również Starówkę i Grób Nieznanego Żołnierza. Przy grobie było dwóch żołnierzy. Robiliśmy dużo zdjęć! Zwiedziliśmy Szlak Królewski i pojechaliśmy na obiad. Po obiedzie mieliśmy lekcję muzealną w Pałacu w Wilanowie. Pałac w Wilanowie był bardzo ładny, ale dla mnie nie był lepszy od Pałacu Królewskiego. Po zwiedzaniu zjedliśmy obiad i pojechaliśmy do hotelu. Następnego dnia zjedliśmy śniadanie i pojechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Było tam dużo super eksponatów. Ja nie mam ulubionego eksponatu, wszystkie mi się podobały! Spędziliśmy tam około 4 godzin. Potem zjedliśmy obiad i poszliśmy do autokaru, by rozpocząć drogę powrotną .Wróciliśmy  około 21:00. Wycieczka była wspaniała.
                                                                                             Zosia Zięba
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz