niedziela, 5 maja 2013

sprawozdania z wycieczki - c.d.



Dzień pierwszy - jedziemy  autokarem,  dziwnym  trafem nazywa się Kris Tour (a tak właśnie mnie przezywają). Mówiłem  już,  że w autokarze są dwa telewizory ? Jeśli nie to teraz mówię. Pani puściła nam film -  „Zaplątani”, bardzo mi się podobał. Po kilku godzinach  dojechaliśmy do Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Wjechaliśmy na trzydzieste piętro. Widok był ekstra!
Dzień drugi – zwiedzaliśmy Łazienki, najbardziej podobały mi się pawie. Na Zamku Królewskim też było fajnie. Ponieważ jestem na diecie, na obiad jadłem pierogi na słodko,
a wszystkie dzieci pyszne mięsko! Wieczorem oglądaliśmy mecz, w którym  Lewandowski strzelił cztery  gole.
Dzień trzeci – ten dzień uważam za najlepszy, ponieważ byliśmy w Centrum Nauki Kopernik.  Bardzo podobał mi się bęben, który produkował  falę uderzeniową. Mogliśmy samodzielnie dotykać wszystkich urządzeń i robić doświadczenia.
Wróciliśmy do domu bardzo późno i dzięki temu nie musiałem w piątek iść do szkoły!
                                                                                                           
                                                                                                                           Krystian 






Ja i moja klasa pojechaliśmy do Warszawy. W Warszawie zwiedzaliśmy bardzo fajne atrakcje np: Centrum Nauki Kopernik, Pałac Kultury, Zamek Królewski, Pałac w Wilanowie i Łazienki. Mieszkaliśmy w hotelu ,,Fotex”. W hotelu były pokoje 3-osobowe i 4-osobowe. Ja i moje koleżanki Zosia i Weronika mieszkałyśmy w jednym pokoju, a w pokoju obok były moje koleżanki Ola, Oliwia i Marta. Nasza pani przewodnik była bardzo miła. Najbardziej podobało mi się w Centrum Nauki Kopernik (bawialni), ponieważ były tam fajne i ciekawe eksponaty i eksperymenty. Najbardziej podobał mi się teatr robotów. Bardzo podobało mi się na wycieczce i mam zamiar pojechać do Warszawy jeszcze raz !


Julia Bednarska





Po wycieczce do Warszawy jestem oszołomiony pięknem stolicy. Na początku oglądaliśmy Warszawę z tarasu Pałacu Kultury i Nauki. Zwiedziliśmy także Pałac w Wilanowie, Zamek Królewski i Łazienki. Przewodnik pokazał nam także herb Warszawy-syrenkę. Najbardziej podobało mi się Centrum Nauki Kopernik i bilard kosmiczny, w którego cały czas grałem. Bardzo chciałbym tam wrócić i zamieszkać na stałe.


 
Kuba Kmiecik





"Wspomnienia z wycieczki do Warszawy"

Po długiej drodze zobaczyliśmy wiele ciekawych rzeczy. Na początek zwiedzaliśmy Pałac Kultury i Nauki. Był bardzo wysoki. Mówili,żewinda jedzie bardzo szybko, ale tak nie było. Najbardziej z tego podobało mi się miejsce przy oknach, było widać całą Warszawę. Potem pojechaliśmy do Ogrodów Łazienek, ale w zasadzie to był tylko długi spacer. Na obiady chodziliśmy do małego drewnianego baru. Zatrzymaliśmy się przy Stadionie Narodowym, żebyśmy mogli zrobić zdjęcia. Na końcu pojechaliśmy do hotelu rozpakować się. Następnego dnia pojechaliśmy do Zamku Królewskiego. Było tam wiele obrazów.Zwiedzanie tego zamku trwało bardzo długo. Potem pojechaliśmy do pałacu w Wilanowie. Po zwiedzaniu mieliśmy czas na zabawę. W kolejnym dniu wszyscy byliśmy już spakowani, ale przed wyjazdem pojechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Było tam wszystko:"Młyn", "Suchy lód", "Pedałujący Kościotrup", "Wiatraki", gry, roboty. Było jeszcze wiele innych rzeczy, które mógłbym wymienić. W Warszawie widziałem też pomnik Syrenki Warszawskiej, Kolumnę Zygmunta i Starówkę. Najbardziej z całej wycieczki podobało mi się Centrum Nauki Kopernik.

Jaś Mrówka
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz